Söndag

Nu är denna långhelg slut.. fast jag är ju ledig imorgon så för mig är det lugnt! :)
Igår åkte jag Annie, Johanna och Bente in till humlan och satt där och solade i några timmar. Efter det åkte vi mot kungsholmen för att hänga lite på MS Gerda. Jättestor och fin båt! Drog mig hemåt runt 6 tiden för att byta om till lite varmare kläder och byta skor! hade världens skavsår!
Runt 9 tiden mötte jag upp Moa och Sosso för en fika på nåt hotell vi strandvägen! Kom hem runt 12 tiden och slog på hitta nemo medans jag väntade på att filip skulle komma! :)

Idag har vi haft provbedömning på alla brommas SM lag! Min förträning på tumblinget gick skit dåligt! Körde igenom 1 av dom 3 varven. Hoppet gick bättre! När det väl var "tävling" sen så gick det sjukt bra! har nog aldrig känt mig så säker på alla varv!

Imorgon (om jag inte jobbar) ska jag försöka hitta på nåt kul med min boyie! Sen träna!! börjar få lite panik nu...
 

MS Gerda igår!


Kommentarer
Postat av: Lena

Få panik över vad?

2010-05-16 @ 20:09:34
Postat av: Denice

Min påtvingade viktuppgång!

2010-05-17 @ 14:41:19
URL: http://mittlivibild.blogg.se/
Postat av: Lena

Vem tvingar dig att gå upp i vikt?

2010-05-17 @ 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback