Fredag

Jobbelijobbat idag.. Det var riktigt jobbigt idag.. För det första har jag välrldens träningsvärk sen får man ju knappt sitta någpnting heller för den delen.. Sen kommer alla dementa tanter och gubbar och är jäääääääääääätte jobbiga. Ena tanten frågar vart din jävla rullator är hela tiden, sen kommer den andra och frågar efter sitt polar bröd som han bara måste ha för typ 3e dagen irad.. sen har vi Gunsan som bara är allmänt virrig och flyttar runt på allt jag dukat fram så att jag måste börja om IGEN... haha orkar inte.

Efter jobbet mötte jag upp Angela för en snabbtitt i stan. Kom hem med 2 klänningar och ett halsband i all stress! :) Inga planer för kvällen än, men klockan tickar.
Imorgon blir det Bromma Bankett på kvällen! Blir nog kul :)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback