Utbildning

Har precis sökt två utbildningar till hösten! Jag är verkligen tveksam till om jag kommer in, då jag endast söker på mina betyg som är medelbra.. Dessutom är det utbildningar på SU. Får se vad som väntar än i höst. Ska försöka hitta utbildningar på högskolor också, som har lite lägre krav.. Någon som vet nån bra skola som har bra utbildningar inom media? Typ foto, mode, grafiskt design, pr reklam? hör gärna av er! Jag är verkligen jätte pluggsugen! Samtidigt som jag älskar att jobba och få in massa pengar! Men mitt sabbatsår som bara skulle bli ETT blev lite längre än planerat ;) Så nu är det fan dags!


Kommentarer
Postat av: Hejsan

www.gocreative.nu



Där finns det några liknande utbildningar!

2010-03-22 @ 15:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback