Tisdag

Hej! Har inte hunnit bloggat föränn nu! Efter träningen i söndags så åkte jag hem till Filip och käkade middag och sov en stund innan vi gick ner och mötte Mela för bio på Saga. Det blev Shutter Island och det var GRYM!

I måndags jobbade jag på näset, därefter in till stan för att kolla på ett par träningsbyxor, fick leta som en galning efter min strl, när jag väl hittade den så var som förstora! Måste sy in dom imorgon! Fick även med mig ett par as snygga pumps från h&M, en ring och armband.

Idag jobbade jag på näset igen till halv 5. In till stan och kika lite, fick med mig 2 par t-shirtar. Nu MÅSTE jag sluta.. haha.. blir så lätt när som där 3000 inte går till nån hyra längre ;) Nu sitter jag och äter filmjölk med special K red berries! Min favorit! Träningen gick jätte bra idag. As nöjd med min dbl pik bakåt. Dock känn min full half lite lång bort för att tävla på nu.. Hoppas jag får en super träning på det varvet snart!

Nu ska jag sluta babbla. Väntar på att älsklingen kommer! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback