T-A-G-G-A

Sista inlägget innan tävlingen! Kommer jobba från 8-13.30 imorgon.. förstår inte varför jag tackade jag till det! okej pengar, men jag känner mig sjukt stressad att hinna med allt! Men det kommer nog funka! :) Imorgon åker vi verkligen, gud vad jag har längtat till den här tävlingen, och som vi har KÄMPAT! Nu gäller det!

Nu måste jag springa upp och ta mig en dusch, föna håret så att jag inte vaknar upp med knullruffs imorgon, och sen packa ner det sista! Kommer pina mig igenom dom 2 första timmarna imorgon då vi alltid är ute.. nu orkar jag ju inte ta med mig min dunjacka och täckbyxor! Får se hur det kommer gå.. kanske får vara inne om dom är snälla.. fruktar redan för bussresan dit med all packning.. blä va svettigt

jaja! FAN VAD JAG ÄR TAGGAD! :D ÅÅÅÅÅÅÅÅH! ni som inte är där kan gå in på gymnastik.se och kolla live på webteven där dom sänder tävlingen kl 11.00. För er som är gympaintresserade vill säga.. Hörs på söndag! Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Linn

LYCKA TILL! :)

2010-03-19 @ 09:42:31
URL: http://linnalsing.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack :D

2010-03-19 @ 13:45:33
URL: http://mittlivibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback