Rundtur på stan - Träning!

Hejsan :)

Har vart ledig idag, så jag tog mig en lång och skön sovmorgon! Gjorde i ordning mig och åkte in till stan för att träffa Josse innan hon skulle jobba.. Blev en rundtur på götgatsbacken och lite småshopping för både henne och mig! Efter det mötte jag upp Björre, Aschan och Fille för en fika innan vi åkte till träningen.

Gick bra idag på träningen! :D Framförallt hoppet! Dock har jag tagit ner min fullhalf för den känns inte helt tävlingsklar än, men till SM! Imorgon behöver jag kötta framåtvarvet lite mer!

Kl 11 imorgon ska till Limpan och bli snygg i håret! efter det får jag se om jag åker hem och vilar innan träningen eller åker in till stan!

Min shopping idag:



Träningsbyxor från H&M, 299:-



T-shirt - Monki 250:-, Ringar - Gina tricot runt hundralappen, Nagellack H&M 39.50:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback