RIP IPHONE

Buhuuuu min iphone dog idag. Iallafall vad jag tror. Den har fått vara med om mkt sen Juni förra året. Förhoppningsvis kanske den får spratt och vill funka när den laddat ur men jag är tveksam, så just nu går det inte att ringa till mig. Ni kommer fram men jag kommer inte att kunna svara! Tur att jag förhoppningsvis får en sprillans ny på måndag!

Nu måste jag styra upp min dag lite. Hoppa in i duschen, gå ner och sola och åka in till stan/forum och hitta nån outfit för ikväll! Stressig dag, vet inte hur jag ska hinna med allt, speciellt träning. Får se om den blir av eller ej!

See you later


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå tack jag älskar dom =) köpt dom på nelly för 399! =) kraam

2010-03-15 @ 18:15:07
URL: http://lifeofnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback