Onsdag

Jag trotsade kylan idag och tog på mig min kappa, vilket jag ångrar nu då jag har ont i huvudet för att jag gått runt och spänt musklerna så mkt för att jag nästan förfrusit! Dumma mig. Är det samma temperatur imorgon ska jag gosa in mig i min dunjacka och uggs!

Ska möta upp Linn halv 2 imorgon innan vi drar och fixar mig inför "hårvisningen" imorgon kväll. Är nervös nu men hoppas att det släpper imorgon under dagen. Ska ju bara visa upp mig i några sekunder så jag lär ju inte dö iallafall. Värre att vara ute på golvet i 3 min och köra volter! haha

Jag ska ta mig i kragen snart och få upp lite med egna bilder på den här bloggen. Vet att jag är dålig på det!
Nu ska jag sova, hörs imorgon! P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback