Onsdag

Heeeej! :)

Igår jobbade jag på Udden från 09.00-17.00, efter det åkte jag in till träningen och kände mig as trött! Kom dit en halvtimme tidigare och låg och vilade en stund. Efter uppvärmningen var det tävlingsträning med förträning och genom strömmning av båda lagen! Körde igenom mina varv endast 1 gång på förträningen och nöjde mig till strömningen! Hoppet gick halv bra, men känner mig ändå stabil! Mattan gick SUPER! Behöver bara spika första varvet, men är jätte nöjd med andra och tredje! :D

Efter träningen så åkte jag hem till Fille och sov hos honom i stan. Är ledig idag så jag gick upp med honom halv 10, och är nu hemma.. Ska ta mig en dusch och vila innan friståendeträningen ikväll 18.00. Behöver kanske in till stan innan och köpa lite nödvändia saker till helgen!

Veckan:
Måndag: jobb
Tisdag: jobb + träning
Onsdag: ledig, friståendeträning
Torsdag: "modella för linn" + sista tävlingsträningen.
Fredag: jobb 08.00-13.30 åker till västerås! Förträning på kvällen
Lördag: förträning, TÄVLING, BANKETT!
Söndag: Åker hem med förhoppningsvis en medalj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback