Onsdag

Hej :)

Gud vilken härlig dag vi hade på jobbet idag! På förmiddagen tog vi en promenad till Bosses backe med barnen för lite stjärtlappsåkning i det fina vädret! Kul att göra något annat för en gång skull. Så trött på att stå på samma gård dag ut och dan in!

Efter jobbet åkte jag direkt in till friståendeträningen som jag mest satt och kollade på då min nacke är väldigt stel idag! Hoppas att den vill ge med sig imorgon på redskapsträningen! Med lite tigerbalsam ska det nog gå bra!

Blir nog ledig imorgon tror jag. Har inte fått nåt inbokat än iallafall och klockan är ju rätt mkt nu.. Behöver vila upp mig och sova ut, annars blir jag utbränd igen!

Jusste, jag beställde ju hem fler bilder från Fuji för några dagar en som hade kommit idag! :) Rekomenderar att ni blir medlem där för dom har riktigt bra erbjudande. Nu gick jag hem kanske 50 bilder för endast fraktavgiften som går på 35 kr!

Nu måste jag sova, hörs imorgon med lite fler bildinlägg om jag är ledig :) Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback