Måndag

Hey im back!

Min iphone tog inte! Tur! Dock måste jag lämna in den endå, för skärmen är helt fuuukkkad! I lördags var det Annies och Saras födelsedagsfirande som var kvällsplanerna. Kl 7 så var det middag hemma hos sara med alla tjejer.. Kollade även på melodifestivalen! Hade hört typ 2 låtar och höll på Anna eller Salem! Runt halv 10 började det rulla in lite folk så vi drog oss ner till lokalen som dom hade fixat så fint! :) Blev inte alls kvar så länge då jag var trött, hade ångest, och kände att jag hade "fest & krök" förbud eftersom att jag tävlar nu i helgen. Drog hem till F senare iallafall.

Vaknade upp och slappade gärnet hos honom. Drog in till Forum en snabbis innan det stänge. Fick med mig en liten vår jacka. 100 kr rabatt ju! Måste ju slå till. Efter det åkte vi hem till och och käkade middag och hängde :)

Jobbat idag som vanligt Är nu hemma och tar det lugnt. Ska snart hoppa in i duschen och duscha mitt äckliga hår.. hah, även söka utbildningar till hösten! Panik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback