Krash

Heeeeej på er!

Vår dator hemma kraschade i helgen pga något virus! Samma sak hände med pappas dator på jobbet och Filips hemma! Så vi antar att det är nåt stort virus som sprids runt! Hoppas att den fixas snart iallafall.. Kan ju inte blogga från mobilen så det blir lite dött här..

I veckan så har jag jobbat och tränat som vanligt! Lärde mig en ny voltserie i tisdags på träningen också :) Hel-in handv halv! Ett av mina mål till SM, antingen halv eller 1½! Igår var det friståendeträningen.. Vi kollade igenom filmerna och pratade om tävlingens poäng och så! Har fått benhinneinflammation, så jag tog det rätt lugnt i går.. Får se hur träningen går ikväll när det är hårda redskap!

Om det inte blir jobb imorgon, så ska jag in till stan och kika i affärer! LÖNING! Får se vad som händer på kvällen! På lördags ska jag iallafall hem till Ullis på hemmapartaj! Kan bli riktigt trevligt, och hemma hos henne, mitt i ingenstans typ så orkar man inte ta sig en promenad till bussen som kommer ta en timme med alkohol i sig..

Ni får ha det så bra, så hoppas vi på att jag kommer kunna blogga snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback