Hemma!

Haaaaaaalloj! Är hemma nu från helgens tävling! Vårat lag 1 dominerade och tog en guldmedalj med rätt överlägsen poäng! Så jävla KÖTTIGA! Jag grät av lycka under hela tävlingen för att mina sofiatjejer som ÄNTLIGEN fått en medalj som betyder något. Vårat lag 2 som jag var med i kom på en 7e plats! :) Vi kämpade gärnet och fick ihop grymma varv, synd bara att vi hade lite missar! Men vi var så jävla glada ändå! För det var så SJUKT KUL ATT TÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA! Vårt herrlag tog också guld.. som vanligt! Haha löjligt att dom vann med 9 poäng över andraplatsen..

Så snabbt det kommer upp film så ska jag försöka lägga ut det här.. tänkte även komma med lite träningsfilmer nu när tävlingen är över! :)

Nu måste jag vila upp mig. Min kropp är totalt utmattad och överansträngd! Hörs senare men förhoppningsvis bilder och filmer! :)

Kommentarer
Postat av: M

Vad duktig du var! Vad heter låten ni körde till på hopp och matta?

2010-03-21 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback