FREDAG

Hej på er! :) Hur mår ni idag? Jag mår super! :D
Fixade frippan hos Linn idag, blev en mörkare toning och lite klippning av topparna! Danke! :) Efter det åkte jag in till Nacka Forum, mest för att fördriva tiden lite, hälsade på Mimmi och kollade på lite småsaker!
Åkte sedan hem för att vila upp mig innan träningen som vi hade halv 7 - halv 10 idag. Det gick as bra, körde alla mina varv till hårt för första gången och är så jävla nöjd! Gäller bara att spika varven nu!

Nu är jag hemma och tar det lugnt framför en Wallander film! Äter upp mig lite på chips då jag har tappat en del i vikt igen! :/ jaja, imorgon blir det födelsedagskalas för Sara och Annie, har även träning men vet inte riktigt om jag hinner med den :S

Nu måste jag hänga med i filmen! Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback