Den dagliga rutinen, jobb-träning.



God kväll!

Jobbat idag från 8-16.30! Som vanligt, lite jobbigt att man måste hoppa runt ibland bara så att det blir oklart! Slutade med att jag var på Näset typ hela dagen! Trivs bra där med Annie och dom stora barnen :) Och annie fyller 21 IDAG! och jag kom ju självklart på det när jag sitter på bussen in till träningen! haha, helvimsig tjej idag!

Träningen gick väl sådär! Nöjd över att jag orkade köra så pass mkt när jag precis vart sjuk.. Men dock kände jag väldigt stor press över att prestera svåra volter och sätta allt, och då blir det bara pannkaka av allt när man stressar. Jag MÅSTE jobba med min självkänsla och tro på mig själv mer! Blir frustrerad över att jag inte vet hur mkt dom passar och då känns volterna inte tävlingsklara, men ändå så vill jag ju att dom ska passa eller vara med ifall att jag kraschar, vilket jag fruktar mest över! Och det händer ju bara när jag inte tror på mig själv!

Vi har träningar 5 dagar i rad nu pga att söndagsträningen blir inställd och förflyttad till fredagen istället + extra träning på lördag! 15 timmars träning totalt! Hoppas att tor-fre går super! Det är ju ändå nästa lördag som jag ska stå på golvet och tävla!

Nu ska jag sova och vila upp min nacke som jag sträckte idag för 3 jävla gången!
Jag kom på en grej som jag ska börja med, och det är att sätta upp några mål för varje dag. Och jag måste klara minst 2-3 st.

Mål inför imorgon:
[] Vara glad och positiv på jobbet!
[] Äta normalt, inte hetsäta/spy på jobbet.

[] Vara fokuserad på friståendeträningen.
[] Gå och lägga mig i tid. Sömn ger energi = bra dag + träning!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback