Torsdag

Tjena!

Va ett tag sen! Har jobbat lite den här veckan. Igår blev det Golfen efter jobbet, men det var stendött. Jag och Oliwia åkte hem till Julia utan henne och käkade upp hennes mat, sen somnade vi gott i hennes säng medans hon hade det mys på annat håll!

Vaknade och tvingade upp Julia efter att hon fått sovit 2 timmar, då jag behövde frukost och SOOOOOOOOOL! Nu på kvällen har vi hängt hos Carro och planerat morgondagen lite! Jag jobbar till halv 2, sen blir det sill lunch och grillning hos Carro, och sen får vi se vart kvällen leder oss! Full ska jag bli iallafall..








Kommentarer
Postat av: Hej!

Hur gör du för att hålla ditt hår så fint?

2010-06-27 @ 13:44:10
Postat av: Denice

Haha oj! Inte ett skit om jag ska vara ärlig.. Tvättar det nog alldeles för ofta! Fönar, plattar och lockar det då och då.. Det blir lätt slitet men jag har tur att det växer som ogräs! Klipper och färgar håret då och då :)

2010-06-29 @ 01:25:42
URL: http://mittlivibild.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan inte du uppdatera oftare?:)

2010-06-29 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback