Söndag

Härliga söndag! Runt 12 tiden drog jag in till stan med Angela och Sara. Strosade runt och kollade på H&Ms brutala rea! Fick med mig ett par skor, ett nagellack och en "Iphone väska".. Dock var inget på rean. Senare lunchade vi på Fresco som har GODASTE salladerna, helt klart värt 130 spänn! Sen blev det häng i Humlan.

Nu är jag hemma och har precis svullat i mig massa pasta! Snart blir det chips och dip också, som jag dessutom levt på dom senaste 2 veckorna! Jobbar hårt med beach 2010 kroppen! Aaarå!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så det går alltså bättre med dina "matvanor" elelr vad man ska säga?

2010-06-20 @ 19:24:36
Postat av: Denice

nej det kan jag nog inte påstå.. vissa dagar med vissa människor kan jag trycka i mig vad som helst utan att göra dumheter, medans andra är helt tvärtom. just nu är jag inne i en "jag orkar inte bry mig mer" period och stoppar i mig allt som jag kommer åt. så snart lär jag väl få ta smällen med råångest! men nu är det sommar och då ska jag fan LEVA!

2010-06-20 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback