LÖRDAG

HEEEEEEEEJ! Nu är jag här igen! :D

Har jobbat med kidsen hela veckan så därför blir det inte lika mkt bloggande som när jag är med gamlingarna! Haha gillar kontrasten! Från alzheimer till barn som lär sig gå-äta-kissa på pottan!

Lite snabbt om veckan. I tisdags var det jobb den träning, kommer inte ihåg om det gick bra eller dåligt.. haha! I onsdags blev det jobb och sen middag på fridays med tjejerna för att fira Carolines 21 års dag! Det hela slutade tyvärr i KAOS som vanligt. Herregud samma visa varenda jävla gång. I torsdags, jobb, sen träning som gick super på hopp och trampolin, tumbling var inte min dag! körde som en nybörjare kändes det som! Igår åkte jag och Moa ut till lägenheten i stureby för att säga "hejdå". Åt mat och drack oss fulla innan vi åkte in till en bar på fridhemsplan där "Stasse" skådespelaren hade ett hejdå-krök för sina kompisar innan han ska till Usa och spela in film!

Idag har jag vart inne i stan med Ella och Mela för lite shopping till kvällen! Linns 19 års fest! Har precis fixat mig med lösögonfransar kvällen till ära ;) Nu ska jag gå och göra nåt åt mina händer som ser ut att vara en 90 åring, fast lite spruckna här och där och torra som sandpapper!



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg kavaj! Varifrån??

2010-01-31 @ 17:43:19
Postat av: Denice

Gina tricot :)

2010-02-01 @ 13:47:33
URL: http://mittlivbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback