Söndag

Hej på er!

Behöver nog inte ens nämna vart jag är någonstans.. haha, hade jag vart hemma så hade jag förmodligen inte ens suttit vid datorn, utan sovit!! Men det finns ju dom som måste äta.

Har försökt ett tag med en sån där dropdown meny, men det har alltid blivit nåt irriterande fel! Igår med, så jag mailade en tjej som hittade felet på en gång! Har även läst hennes blogg sen hon började för några år sen tror jag! :) Här hittar du hennes fina blogg!

Den här veckan är jag ledig, om det inte dyker upp något på skolan vill säga, vilket jag inte har något emot! Behöver ju alla tider jag kan få just nu, och pengar till Thailand! :D På ondags ska vi fira Caroline som fyllde 21 här om dagen men att äta middag på Fridays! Sen på fredag blir det förmodligen en säga-hejdå-till-lägenheten men Josephine och Moa, middag och krök också så klart! Och lördag födelsedags fest för Linn som fyller 19!
Fullspäckad helg!

Kommentarer
Postat av: pillan

hej! jag har ett macro objektiv, 60mm. sen har jag en canon eos 7d som kamera och blixten jag har är speedlite 580x II,

men allt detta är bara till canons märke, har tyvärr inte så stor koll på nikon, men de har ett märke på objektiv som heter Nikkor som ska vara bra ;D



kramkram

2010-01-24 @ 21:55:28
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback