Söndag



Hej på er!
Nästan en vecka sen, sorry för det, men det har inte hänt särskilt mycket denna vecka förutom att jag vart med älsklingen och tränat en del! I fredags så blev det en dag med Moa, Philip och Filip. Först åkte vi ut till Philles jobb där han skulle fixa lite grejer, jag sprang in på H&M och köpte mig ett par skor som kommer användas mkt i vår till en skinnjacka! Mums. Efter det blev det middag med alla 4 hos Philip där det slutade med att vi sminkade varandra och tog massa ruggigt fula bilder.

I lördags började jag dagen med att gå på bolaget, för att sen åka hem till enskede där jag mötte upp Emely. Anna som gick i vår klass fyllde 21 under veckan så igår hade hon lite folk hemma hos sig. Jag var rätt seg hela kvällen och var inte alls sugen på utgång, så vi stannade kvar där till halv 3 ungefär och åkte sedan hem för att natta kudden.

Idag har jag bara tränat än så länge. Var inte riktigt på humör och kunde inte ta kritik idag så det gick inte så jätte bra idag. På Tisdag hoppas jag att jag är mer laddad!

Nu ska jag slipa lite på mitt CV som ska skickas in till ett jobb :) Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback