Rastar

som vanligt här på jobbet! Känns som att det är rätt lugnt här idag, eller så är det jag som gör mitt jobb jävligt snabbt! Ska ta en apelsin nu som fika!

Jag och Emely håller på att planera en liten tripp här framöver. Förmodligen en månad om det blir av. Det största problemet för mig just nu är om jag och Moa tvingas betala feb-hyran på 3000 för lägenheten om inte killen som hyr lägenheten får tag i hyresvärden!! Blir galen om vi måste göra det, 3 lax rakt i sjön. Sen ett annat litet problem är ju träningarna.. men blir resan av så åker vi förmodligen den 25 mars, vilket är efter Svenska Cupen! och kommer hem 25 april. Alltså har jag 1 månad på mig att träna fram till SM! Det borde funka.


Kommentarer
Postat av: FANNY

var ska ni???!!

2010-01-20 @ 15:36:10
URL: http://fannyd.bilddagboken.se
Postat av: Denice

Thailand i sånna fall! Hittat en resa för 5500, tur och retur! As värt!

2010-01-20 @ 15:56:01
Postat av: Angela

eh jaha! jag följer med!

2010-01-26 @ 20:33:27
URL: http://nangela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback