mätt som en plätt

fast så säger man ju inte riktigt, men det lät bättre än "lätt som en plätt".. ehee. Har iallafall fått i mig lite middag efter träningen nu. Katjing att det blir middag kl 11. Träningen gick iallafall helt okej idag. Började på hoppet som var lite segt, hade inte springet i benen idag och fokuset var inte heller riktigt på plats, så några bra hopp där blev det inte alls. Efter det blev det ett trampolinpass som var rätt onödigt, det var bakåt och dbl salto som gällde, och mina wippar blir ju inte 100% varje gång. Lite styrka efter det och sedan tumbling som gick jätte bra! Satte ett bra framåt varv, samt kanske 4 dbl pik bakåt, och en SJÄLV! Check

Ska sova strax, upp till jobbet imorgon med :/ sen skynda till friståendeträningen, känner på mig att jag kommer va helt död imorgon! Godnatt på er.



Min snygga pojkvän som tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback