Hejdå Stureby

Halloj!

Kvällen igår hos Linn blev jätte lyckad verkligen! :) Dansade och hade jätte kul! Hoppas Linn också hade lika roligt :) Kommer bilder senare, när syster är hemma!

Idag gick jag upp tidigt för att åka in till stureby och hämta alla mina saker som är kvar där. Moas bror och hans tjej tar ju över lägenheten nu, så det var nog sista gången jag var där idag! Lite sorligt faktiskt :/ Hade tänkt att träna, men efter några koppar Té så ville inte min hals ge med sig, så då kände jag att det var bättre att stå över träningen och bli frisk till tisdag. Nu är jag hemma med F. Vi lagade jätte god lunch tidigare och nu laddar jag inför att städa mitt rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback