Fredag

Hej där!

Svängde ju förbi UM igår och det visade dig att jag inte var gravid! Piuh, men dock kan man ju inte vara helt säker så jag måste gå dit om 3 veckor igen och kolla.. Träningen igår gick jätte bra, lärde mig 2 nya saker igår! :D Är ju en riktig fegis men som alltid så visar det sig att volterna som jag tror att jag ska dö i är jätte lätt och inte allt läskigt, bara SKITKUL!

Efter träningen så åkte jag hem till F på värmdö. Han bor jätte nära mitt jobb så det blev extra skönt när jag började kl 8 imorse.

Nu är jag färdig duschad och sminkad, ska föna håret strax och bestämma klädsel för kvällens festligheter som börjar hos Caroline!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo! Nej jag hade inte utvecklat äs på dessa bilder, men det va den här sommaren jag började tänka lite skumt. men jag va frisk på bilderna! Tack förresten!

2010-01-16 @ 16:20:16
URL: http://lifeofnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback