Torsdag kväll

Hej hej!

Kom precis hem från träningen, slutade halv 10! Katjing, 1½ timme tar det att komma hem för att jag alltid middar min buss med typ 3 min. Tänkte ta mig en dusch strax och sen kanske sova direkt.

Ska upp tidigt imorgon och fixa frippan hos Linnie! Får se hur vi färgar håret, skulle vilja ha det chokladbrunt! Och sen behöver jag även klippa mina smala stripiga toppar. Efter det blir det in till stan en snabbis och kolla på lite billigt skit. Sen träffa Filip och hänga med på hans körlektion! Spännande :) Sen va med honom hela kvällen! Har inte vart med honom sen i söndags och då var jag en riktigt surpuppa, så jag längtar extra mkt just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback