Torsdag

Hej hej hallåå!

Kom precis hem från träningen, är helt SLUT. Har jobbat 6 dagar i rad nu sen lördags och imorgon väntar en till. Skönt med vila från träningen nu till söndag. Kämpade på med alla varven iallafall, även om energin inte riktigt räckte till. Har märkt att jag förändrats jätte mycket när det kommer till att jag blir arg/ledsen på träningarna. Förr var det förr att jag var sjukt rädd för att köra och för att jag tvekade rätt ofta, nu är det för att jag inte står på allt! Blir så frustrerad! Måste hitta ett lugn till söndags träningen så att jag kör bra i stömmen!


Nu sitter jag och äter en jätte god hemlagad thai-wook blandning! :) Imorgon blir det jobb från 8-4. Sen Bio med älsklingen på kvällen. Måste ta igen lite tid som vi inte haft med varandra på ett tag nu. Är sugen på en FET shopping runda på stan under lördagen och sedan utgång. Någon som är på? :D



Skulle inte banga på hennes outfit! Någon som vet vart kavajen och västen är ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback