Tisdag

Hellou! :)

Jobb med minstingarna idag på skäret från 8-4. Det är TUR att bussarna går här ute på "landet" och att man inte behöver stå 3h tidigare för att hinna i tid till jobbet som vissa andra. :/

Tog en runda på götgatsbacken innan träningen och fick med mig lite bas kläder, ett par hängslen och lite smink.
Träningen gick helt okej idag. Kroppen var heltaggad men huvudet var inte riktigt med ibland. Mattan gick rätt bra till halvhård landning. Trampolinen var flummig men köttade på med några varv. På hoppet så hade jag ont i smalbenet och ryggen från trampo så det blev mest halvdanna volter till typ mage.. haha

Nu ska jag svara på lite frågor och sen gå och lägga mig!
Bilder på rummet kommer, måste bara få min kamera att samarbeta med min dator!



Bjuder på en liten "naken" bild.. Här låg vi och KLAGADE på att det var för varmt.
Om man jämför temperaturen från igår till den dagen vi var där nere så skiljer det nästan 70 grader! helt sjukt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback