söndag

Mitt rum ser bokstavligen ut som BAGDAD som angela brukar säga. hehe.. Jag och Fille (mest fille) slet och bankade sönder min garderob idag eftersom att jag ska göra om mitt rum. Har velat göra det länge för att jag har ett stort problem att få plats med mina kläder. Hoppas att min nya lösning fungerar bättre. Ska måla en ny fondvägg också. Funderar på brunt av nått slag. Sen iväg till IKEA och shoppa loss! För mina egna pengar.

Just nu ligger alla mina kläder i påsar på golvet och över hela min säng som ett stort jävla berg. Jag har ingen aning om hur jag ska sortera detta idag utan nya byråer.. och framförallt måste jag kunna sova i ming säng!!
Aja, det får vi lösa strax. Nu ska jag gå och pussa på min pojkvän som är bäst i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback