Rock-Docka-Twiggy

Hej folket!

Kom precis hem från mitt lilla modellande för Linn. Testade lite olika frisyrer och kom tillslut fram till en väldigt spejsaaaad och spretig variant. Slutresultatet blev väl en blandning av rock/docka/twiggy.. Ni får se bilder sen när jag fått dom av Linn.
Tydligen så var denna visning/catwalk som jag ska gå för henne lite större än vad jag hade tänkt mig. För det första så är den på ett hotell vid stuerplan där massa kända frisörer ska utsé bästa frisyridé typ. Jäller att verkligen ge 100% så att Linn tar hem det här!

Nu är jag hemma och vilar lite innan träningen. Tror inte att det har hänt sen.. hm somras kanske. Får alltid stressa direkt efter jobbet. Skönt att få åka med träningskläderna på och slippa massa packning.




Tänk er det här, fast med luggen uppåt, + lite mer lockar! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback