Plugga vidare

Jag får lite panik angående plugg framöver. Jag ser faktiskt fram emot att börja plugga igen, men jag vet bara inte vad jag ska plugga. Funderar på att ta lite strökurser om lite allt möjligt, så att jag inte väljer ett program som tar 3 år så är det helt fel grej för mig. Jag har verkligen ångest över att jag inte har någon aning. Det som känns lockande just nu, men som jag inte alls har någon erfarenhet av är: Foto, design, datakurser - webb design IT, ekonomikurser..

Frågan är bara vilken skola kommer man in på här i sthlm?... Jag tror att folkhögskola är något för mig! Får helt enkelt spåna vidare, ska ju inte börja plugga föränn i höst så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback