Jobb fortsättning

Endast 2h kvar nu.. väldigt segt här idag, jag har ingenting att göra fram tills att jag ska servera middagen runt halv 5.. eller jag ska duka borden, men annars får jag väl slå mig ner vid gamlingarna och kolla på konståkningen! haha.. shit vad uttråkad jag är.

Fortfarande ångest över att jag inte ska träna imorgon. Jag får panik över att det är träning till hårt snart. jag har ALDRIG kört mina volter till hårt och det är fan 6 nya varv. Jag har inte ett enda varv som jag är stensäker och lugn med, alla varv är läskiga! Om exakt 1 månad står vi ute på golvet och kör våra volter direkt sänt med webb tv! hjälp säger jag bara. Kul iallafall att vårt lag 1 har chans till guldmedaljen. Dom har grymma varv, gäller bara att dom sätter friståendet så är inte medaljen långt borta!



Här har ni mig, kalasfull för några helger sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback