Hello!

Gårdagens utgång blev rätt kort om man säger så! Jag och Fille började kvällen hemma hos Philip och Moa med lite kortspel som fick mig och Moa iallafall att bli riktigt fulla.. När vi kände oss klara så var planen att dra till Berns, men blev nekade pga av ålder av vakten. rätt komiskt när det typ stod en 93a brevid mig. Så irriterande när vakter BARA släpper in folk som dom känner. Istället blev det fyllekäk och sen hemgång.

Idag har jag tränat mellan halv2 & halv 5. Första tumbling passet gick rätt bra, kände mig lite skakig fram mot slutet. Skippade trampetten och körde trampilin träningen ut. Blev Full Half för första gången i den hallen. Najs att den rädslan är borta!

Nu försöker jag gottgöra min pojkvän genom att bjuda honom på Bio, men han svara inte än på mitt meddelande. Jaja, snart kommer päronen hem från fjällen, även zingo som vart i södertälje en vecka! Ska krama sönder honom när han kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback