Godkväll

Det blev en riktigt lång dag idag på stan, alldels själv också! Vilket jag tycker om mest! Så får man bestämma vilka butiker man vill gå i, hur länge och så vidare. Allt bara rullar på.. Hittade lite smått och gott, bl.a 2 ringar, 1 med 3 döskallar på och 1 med blåa diamanter. 2 st träningslinnen med brottarygg, 1 par hängslen, 1 ny skinnjacka, en sjukt billig tjocktröja från monki och en kuvertparty väska med nitar på! Bra och BILLIGA köp! (ska försöka komma med lite bilder imorgon om någon är intresserad..)


Efter min lilla "stanrunda" så åkte jag till träningen för att endast kolla, är ju fortfarande förkyld. Junisarna tävlar i helgen, och det kan verkligen gå hur som helst, sätter som allt perfekt så är det upp till domarna och hur bra friståendet får betalt. Annars är det nog byebye tyvärr! Drog hem runt halv 9 för att inte missa Paradise finalen, och det var såklart väntad att dom skulle vinna.........

Nu ska jag spåna lite på mitt nya rum som jag håller på med! Har kollat igenom Ikea katalogen 100 ggr nu och kommit fram till en bra lösning, måste bara bli av med min garderob först!



Saknar dig min buse! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback