Fredag härliga fredag!

Okej, idag var jag verkligen helt jävla D-Ö-D! Som grädde på moset fick jag jobbar över en halvtimme också, och det kan ha vart den långsammaste halvtimmen jag vart med om. Nu är jag iallafall nyduschad, pigg och fräsch. Planen var först att gå på bio med älskling, men vi skjuter upp på det tills imorgon eller någon annan dag. Ikväll blir det mys hos mig istället med massa chips och godis! Min ångest börjar svalna lite nu, för någon dag sen hatade jag min kropp, idag trivdes jag med min rumpa och bröst som försvann totalt för 2 månader sen! Får väl se hur det är på söndag när man tryckt i sig ett och annat! (och nej, jag spyr inte hemma när min familj är här.. iallafall inte nu!)


Nog om det.
Nätshoppar lite igen.. ajaj, inte bra, fast dock är det ju bara billiga saker för typ 130 kr.. Så det är "lugnt".. Imorgon ska jag in till staden och checka ut massa fina grejer! Vill ha en ny snygg pälsväst, billig och fejk!



Nya svarta ballerina kan man aldrig få nog av. Sliter alltid ut ett par under en sommar!


Kommentarer
Postat av: din syster

sluta upp med allt sån där spyande älskade syster! du är fin som du är! du ska vara glad att du har den kroppen du har!

2010-02-26 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback