Brommagymnasterna <3

Hola!

Jobb idag från 08:30 till 15:00, jobbade över 1½ timme för att det var lite kaos! Skulle ändå åka direkt till träningen så då var det lungan!

Träningen började rent åt helvete. Lack som bara den var jag för att vi stog å körde str salto, grekhopp och barani i typ en timme.. själv tycker jag att det var det mest onödigaste vi kunde göra just idag när vi behöver kötta. Efter min frustration bytte vi redskap till hoppet som fick AS BRA! köttade på fullhalf i strömmen och spikade! :) Tumblinget gick halv bra, det var ju JNM kval samtidigt som vi tränade i hallen så det blev lite stressigt på slutet! Men shit vad alla i båda lagen körde bra idag :)

Imorgon har jag ingenting planerat förutom friståendeträning på kvällen. Får se om det dyker upp något morgonsms angående jobb.. Annars ska jag bara ta det lugnt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback