Bra friståendeträning

Hallå där.

Kom precis hem från friståendeträningen! Gick jätte bra idag för lag 2, (som jag är med i).
Det är ju inte så långt kvar till SC nu, så jag hoppas att allt sitter. Lite nervöst att vi är precis runt
6-7 personer på varje varv. Och förmodligen kommer jag tävla på antingen 5 eller 6 nya varv! SCARY!
Och det är verkligen från att aldrig knappt tävlat på bakåtvarv till att tävla på dbl pik eller från en 2½ skruv till fullhalf. Tack bromma och jävligt bra tränare säger jag bara!

Nu rinner tiden iväg här ser jag. Måste kila upp på rummet och kolla ut lite rockiga kläder som jag ska ha imorgon på Linns styling och modellfotande.. kommer se ut som en padda i allt. thank god for photoshop.. Köpte 3 nya strumpbyxor idag som kanske kan komma till användning imorgon. Även ett par till solglajjer, redan köpt 3 den här veckan! OM jag längtar till våren. Ska visa er dom sen :)

Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback