Bajs träning

Fan va sur och lack jag är. Jag var på riktigt bra humör idag och så får jag SÄMSTA träningen. Jag lovar att det vilar en förbannelse över att det ska gå skit när jag börjar träningen med trampett i åkeshov, för där gick det bajs åt helvete, stog inte på ett skit... Och mattan likaså. TUR är väl det att jag inte är den som ger upp längre efter ett varv. Blev många tårar idag men ändå rykte jag upp mig och körde tumblingpasset. Jag har inte tid med dåliga träningar, det måste måste måste gå bra på minst ett redskap varje träning. Nog om träningen, nästa blir på tisdag, för på söndag måste jag jobba :(

Försöker få i mig hemlagad pizza, den är jätte god men vill inte ner! men jag måste äta!!
Nu ska jag klippa ihop en tagga-till-tävling film om oss! som jag ska kolla på varje dag så jag blir glad!

Vi hörs imorgon och då ska jag vara på TOPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback