Onsdag 18 Aug

Hej! Hemma igen från träningslägret i Danmark! Haha oj vilken resa säga jag bara.. KOBAJS KOBAJS OCH KOBAJS överallt, sen hade vi tränings-internatet där vi bodde tillsammans med typ 400 danskar mitt ute på landsbygden där det inte fanns ett skit å göra! Första dagen jag Fanny, Björre och Sosso skulle försöka hitta närmsta mataffär tog det oss 3 jävla timmar att hitta dit!! Haha, annars har vi tränat en massa, ätit en massa och spelat biljard som var riktigt skoj!

Ska snart hoppa in i duschen och göra iordning mig, för ikväll ska jag till mosebacke för att dricka mig full och lyssna på Oskar Linnros! I helgen blir det jobb, och sen hoppas jag på att klämma in en utlandsresa där emellan nästa vecka innan jag börjar plugga den 31! HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Angela

Haha, fan vad segt att inte bo civiliserat.

Vad ska du plugga för något? :) <3

2010-08-18 @ 19:17:01
URL: http://nangela.blogg.se/
Postat av: fnajs

haha ja det var en aning jobbigt! :p Modevetenskap på SU! :) har med mig mikaela hållen så det ska bli jätte kul, men jag är sjukt nervöööös!

2010-08-19 @ 00:11:24
Postat av: Angela

Åh, gud vad kul :D Lycka till då!

2010-08-19 @ 01:04:12
URL: http://nangela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback