Måndag

Hej! :)

Sov ut riktigt länge idag, och snoozdrömde massa härliga drömmar! Vaknade dessutom av strålande sol ute, vilket jag inte har vart med om på ett tag på min lediga tid, så det var bara att sätta på sig shortsen!
Åkte in till stan och mötte upp Moa, som hade fullt upp att hitta jobbkläder med sin kollega! Efter det tog vi en fika på 'ett litet hak' där vi hittade jim och vicky! Blev kvar där till halv 7 ungefär och nu är jag hemma igen.

Borde verkligen göra något åt mitt rum, och sorligt nog packa upp min resväska från danmark som jag ännu inte har gjort, och börja tvätta allt! haha fyfan.. kobajskläderna...

Imorgon ska jag in till stan och kika på lite nya kläder, kolla secondhand butiker och shoppa billigt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback