Söndag

Hellöööuu!!

Igår blev det födelsedagsmiddag för Mammascan hemma hos henne! :) Middag med jätte god Lasagne och sallad, även kladdkaka på det! Hujedamej. Blev en del spel innan alla hennes sollentuna kompisar började rulla in! Väldigt trevlig och lugn fest! Segt att vi missade pendeln hem med 1 min bara..

Vid 4 snåret var jag hemma, och deckade i sängen. Upp runt 11 för att gå på träningen som idag gick sämst i och med att jag vart krasslig i över en vecka nu.. Men jag var iallafall där, och gjorde några volter och övade på friståendet..

Imorgon blir det jobb från 9-5, sen kanske jag ska övningsköra lite med pappsen..
Nu ska jag strax svulla lite kladdkaka som Mela bakat och sen gå upp på rummet å mysa med älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback