FREEEEEEDAG

Tjabba tjena hallåå!

Äntligen fredag. Sitter på jobbet just nu. Är på äldreboendet idag. Skönt med lite omväxling, men fyfan vad det här jobbet är mer slitsamt.. Föredrar hellre att pussa på snoriga 2 åringar!

Träningen i går gick inte alls så bra.. Är förkyld så jag min hjärna och kropp ville inte samarbeta så bra. Övade på friståendet istället. Har fått blackout på 2 st svårigheter och ramlat varje gång i 1 vecka nu.. Men i går satte jag piruetten som tur var. Förstår inte riktigt vad som har hänt. jag har aldrig haft svårt för balanser, hopp, piruetter etc, men helt plötsligt kan jag inte hoppa rakt upp och vända ett ½ varv utan att ligga på rygg.. Nåja, 1 månad kvar till SM iallafall..

Ikväll hoppas jag på att få vara med min älskling! Vi har inte träffat varandra en hel kväll på typ 3 veckor? Båda är jätte upptagna och helt utbrända när vi väl träffas.. Så i helgen ska det tas igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback