Torsdag

Hej på er! Hoppas ni mår bra! Med mig är det upp och ner hela tiden. ledsen ena stunden och glad andra. Orkar inte känna mig så här splittrad hela tiden. Antigen är det han, maten eller träningarna!

Hoppade in på hemmesta skolan idag och vickade för Julia i 2½ timme typ. Efter det in till stan och sitta på "ett litet hak" en stund innan jag och Moa var tvungen att åka till träningen i åkes. Först jogging innan träningen, haha min kondis är nog ett skämt. träningen börjar halv bra, blir sur och frustrerad över tekniker som tar hundra år att lära sig... men sen gick hoppet bra iallafall! :)

Nu är jag hemma.. precis ätit maaaasssa mat! dumma mig.

Sov gott, hörs imorgon och då ska jag va på bätre humör!


Kommentarer
Postat av: Du vet säkert vem :)

Käkade också bajs mycket mat efter träning.. Jag sket i att klockan var elva på kvällen. Du dör om du inte äter ordentligt både innan och efter träning. Du är dum som skriver att att du är dum för att du har ätit. Skärp dig!



Puss <3

2009-09-18 @ 14:10:09
Postat av: Angela

Vi har kul ikväll Denan, och tänker på annat! Tror att det kan bli bra faktiskt !



puss <3

2009-09-18 @ 19:51:59
URL: http://nangela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback