Torsdag

Halloj!

Dagarna går så fort, hinner knappt tänka eller känna att jag mår dåligt för så mkt annat lyfter upp detta. Typ träningarna! Det är nog den enda stunden där jag för det mesta inte behöver tänka på dig. Har tränat 3 dagar i rad nu och haft fullt upp med jobb. Jätte skönt! Imorgon är det dock helg och då brukar det vara som jobbigast.

Nog om dig. Juste Rosannas fot var mkt bättre än vad vi trodde! Piuh. Den var "bara" urled med någon fraktur på nåt litet ben (tror jag) och idag har hon opererat och fixat till ledbanden så att dom är starkare! Men ni kan ju tänka er synen av ett L format ben+fot åt helt fel håll, med hälen rakt upp mot taket typ.. blää

Annars så jobbade jag från halv 1 till 5 idag och stack direkt till träningen efter i åkes. Gick bra men mitt satans smalben vill inte sluta göra ont :( .. Imorgon blir det träff med gotlandsgänget, ska bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback