Gynning bjuder på shots!

Hej mina läsare!

Gårdagen.. vart ska jag börja? haha. Under dagen åkte jag in till stan med min syster för att möta upp Moa! Tydligen så brann det i tunnelbanan vid t-centralen och vid fridhemsplan så det var KAOS överallt. Sprang in på bolaget när vi märkte att klockan var lite innan 3 för att handla kvällens alkohol! Kommer knappt in i affären då kön till kassan slingrar sig runt hela butiken så att jag knappt hittade det jag vill ha! När jag väl var klar åkte jag och Moa hem till henne som tog en jävla lång tid pga trafik kaoset!

Väl hemma hos henne så började vi göra oss iordning för Kräftskivan vi skulle gå på som Oscar och Josephine så fint hade fixat :) Sjukt lyckad tycker jag då vi var runt 15 st kanske :) Tiden gick fort och alla började bli riktigt runda om fötterna. In mot staden för att klubba lite! Sällskapet drog in på Royal Garden som jag och Moa dissade, mest för att jag fått för mig att det är lite av Hirschen över det stället.

Istället drog jag och Moa till Sogni för att fylla på magen lite vilket inte alls behövdes... efter det så spårade nog allt.. hahah. Mötte upp Sara och Jasse utanför när vi skulle gå därifrån. Dom stog med några transer, en hade den galnaste outfitten, började ta bilder hit och dit och då blev jag bränd på kinden av en jävla cigg! haha.. Iallafall så drog vi in på nya gayklubben Zipper där vi träffar Carolina Gynning som Moa går fram till och berättar hur mkt hon avgudar hennes blogg och hennes stil i guess! Mest för att driva lite, (även fast vi älskar henne) Moa blir bjuden på en Tequila och blir ännu mer på pickalurven!

Efter det så drev vi mest runt och hade kul för oss själva. Har ingen tidsuppfattning under hela kvällen, men allt slutade lite sorgset på kebabpalace där jag får en ångest attack typ!

Piuh, såhär långt inlägg har jag nog inte skrivit på länge.. då har jag inte ens berättat om fredagen som också kaosade på kebabben. hahah.

Fy fan vad jag hade roligt igår, här är jag på gay klubb, syns det eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback