Marley och jag

Idag så mådde vi som vi förtjänade. Dock så hade jag iför sig en jävligt bra fylla så jag ska inte klaga. Jätte bakis blir jag aldrig heller, bara seg och svag i kroppen. Degade hos Moa hela dagen med film och onyttigheter. Vi hyrde filmen "Marley och jag" som var jätte bra :) Pussade på mig hund jätte mkt när jag sedan kom hem!

Imorgon så får vi se vad som händer. Har inget jobb inplanerat! Måste iallafall träna, blivit rätt mkt dåligt intag den här helgen! Sen ska jag ringa körskolan!

Sov gott hörs imorgon! Då ska jag fota lite mer :)

Kommentarer
Postat av: helena

gud va lata ni är, vad hände med träningen liksooom? haha

2009-09-07 @ 17:31:05
Postat av: fnajs

haha men vi hade tänkt å gå! men vi blev aldrig "bra".. :P

2009-09-07 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback