Onsdag

Vilken helvetes dag jag har haft. Jobbet var stressigt och jag fick kämpa för att inte börja lipa var 5 minut pga DIG!!!! åh jag hatar det.

Tillslut var kl 5 och jobbet slut. Skyndade mig inte mot stan för att åka ända bort mot Blackeberg för fritåendeträning. Det var verkligen AS KUL! Riktigt bra uppvärmningsövningar och mkt stretch. Kommer bli vig som en RG gymnast då våran tränare har det i bakgrunden om jag inte har fel! Lärde oss mer än halvafriståendet som är jätte kul att köra :D Dock gå alla rörelser i superfart just nu!

Imorgon blir det samma visa igen. Jobb +  träning!


Kommentarer
Postat av: gymnasssten

tjena! ska ni ha brommas fristående? eller nåt nytt?

2009-09-03 @ 00:27:11
Postat av: Fnajs

Sofiaflickorna finns inte länge, eller inte vårt senior lag! Alla som var hela gick över till Bromma istället, så ja vi har Brommas nya fristående som dom haft i ett halv år typ :)

2009-09-03 @ 09:58:16
URL: http://mittlivibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback