Onsdag

Hejsan!

Kom nyss hem från friståendeträningen! Åh det är så kul, älskar att dansa igen! Det här är till och med roligare än alla mina danslektioner som jag tog typ 7 ggr i veckan i 3 år. Tänk balett i typ 2½ timme. Rent helvete.

Har lärt mig hela friståendet nu, glömmer nån grej här och där, men HELA friståendet på TVÅ träningar är fan strongt! Nästa gång ska vi redan lära oss formationer, piuh här går vi framåt. Lite skillnad från sofia träningarna.....

Imorgon är det åkes-träning. Hoppas vrkligen att jag kan köra fullt ut. Sträckte framsidan av låret igår och det håller i sig! :/ Blir aldrig hel!

Annars har jag jobbat med mina favoritgamlingar idag. Det gamla vanliga alltså. Fick lite städhjälp av Gunnsan som alltid vill hjälpa till. Sen ringde jag Finntorps körskola, så snart får jag övningsköra! Äntligen har jag ringt dom jävlarna, snart ska körkortet bli mitt, och det ska gå fort! Bara jag får tid till att köra, får bli måndagar och fredagar.. haha good luck med fredagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback