Lördag

Halloj! Vet inte riktigt hur jag mår, om jag är bakis eller inte.. haha. brukar aldrig vara det så!

Igår var jag inne i stan en stund för mig själv och kikade runt! Träffade på Clara från Gotland också, helt otippat! De gänget ska jag träffa nästa fredag som jag ser fram emot jätte mkt! Hittade iallafall ett par stövlar som jag ångrade att jag köpte idag.. Kostade lite väl mkt för att komma från dinsko, så idag ska jag in igen och lämna tillbax dem.

Efter stan igår åkte jag hem för att gå på bolaget och planera kvällen. Blev förkrök hemma hos Bente där hon och hennes klasskompisar myste och var jätte fulla, haha! :D Jag, Annie och Jullet började förandet sent och kom in till stan sent fulla och glada! Magenta var planen för kvällen så där stannade vi ett tag innan det var dax för fyllekäk och sen hem och sussa.

Idag fyller Moa år! :D Ska på middag hos henne ikväll och efter det får vi se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback