Lipstick Jungle

Hej på er! Sorry för att jag har vart lite off..

Festen hemma hos Charlie i lördags vart jätte lyckad! Deckade hemma hos Moa med Aschan under natten. Degade hela dagen tills som 2 åkte på träningen vid 4 tiden. Själv åkte jag hem fort som tusan för att fräsha till mig lite innan vi mötte upp kusinerna och farmor och farfar vid Nacka Strand för släkt middag. Åt jätte god mat på restaurangen som ligger vid vattnet och alla båtar! Jätte kul att träffa alla på en planerad middag istället för julafton och födelsedagar bara!

Idag sov jag länge. Hookade upp med josse runt 2 tiden för en fika som slutade med att vi träffade lite annat folk och blev runt 6 st! :) Sen var det menigen att jag skulle köra bil idag men det missade jag för att pappa och syrran skulle köra så tidigt.... nu får jag köra.. på fredag kanske när jag INTE har träning eller nåt annat för mig.

jaja.. jag kollar på inspelningen av lipstick jungle nu för andra gången! Kan inte sluta kolla på Kirby, han är min drömkille, finns ingen snyggare!




Kommentarer
Postat av: petren

JAA! han är så sjukt snygg! ge mig NU!

2009-09-20 @ 17:30:35
Postat av: fnajs

haha JAAAAAAAAAAAA sjukt sexiiiiiiii

2009-09-20 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback