D Ö D

Jag är död på alla sätt och vis! Helt slut i hjärnan och kroppen ska vi inte ens prata om. Brutal träningsvärk i benen + att jag sträckt mig för att vi var tvugna att vara super viga igår på friståendeträningen.

Jobbade som vanligt från 9-5 idag. Allt va rätt segt. Som tur är var Rickard där och gjorde dagen mkt roligare! Klockan 5 var jag inte vid liv! Men in till Åkeshov för träningen började redan halv 7. Med att springa spåret på typ 2 km innan en 3h träningen. Kom igen, straffa mig gärna lite mer. Pallade lite mer än halva sen kunde jag knappt gå för att jag hade så ont överallt. Tyck synd om mig. snälla.

Imorgon ska jag fixa håret! Sen pyssla om mig själv. In till stan och shoppa och sen får vi se! På Lördag blir det iallafall utgång med ett skönt gäng hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback